علت و پاتولوژی گلومرولونفریت مزمن
نوشته شده توسط : rshaole

علت و پاتولوژی گلومرولونفریت مزمنفقط چند توسط نفریت مزمن نفریت حاد از راه ایجاد می شود. بسیاری از علت نامشخص، پاتوژنز و نفریت حاد به نظر می رسد یک واکنش خود ایمنی است. اما چرا ساز که منجر به فرآیند مزمن، آن است که مشخص نیست، ممکن است برخی از اختلال عملکرد ایمنی بدن در ارتباط با بدن وجود دارد. نقص ایمنی می تواند توانایی بدن برای مبارزه با عفونت را کاهش دهد، که منجر به حمله های مکرر از میکرو ارگانیسم ها. بدن می تواند مقدار کافی از آنتی بادی برای از بین بردن مواد بیماری زا (آنتی ژن) تولید نمی کند، آنتی ژن ممکن است باقی می ماند، به طوری که بدن و تشکیل کمپلکس ایمنی، رسوب در بافت کلیوی، و در نتیجه التهاب مزمن میشود.
علاوه بر این، هیچ آسیب کلیوی با واسطه ایمنی در بروز و توسعه نفریت مزمن نیز می تواند نقش مهمی را به عنوان پس از پرفیوژن نفرون سرم جبران فشار سالم بازی، افزایش حلقه مویرگ های گلومرولی از فشار گذرنده و تصفیه، فشار خون بالا، می تواند به گلومرولواسکلروز منجر شود. این بیماری فشار خون بالا روند، مداوم، می تواند به تنگی شریان کلیوی یا انسداد منجر شود، سرعت بخشیدن به اسکلروز گلومرولی.
تغییرات پاتولوژیک از نفریت مزمن ضایعات منتشر گلومرولی است. از آنجا که از پروسه های التهابی مزمن، تخریب تدریجی از فیبروز مویرگ های گلومرولی. فیبروز گلومرولی، هیالینیزاسیون، فرم بدون ساختار از شیشه، به عنوان گروه های کوچک. از آنجا که جریان خون گلومرولی مسدود شده است، آتروفی مربوطه لوله، فیبروز، فیبروز بینابینی، نفوذ لنفوسیت. شکست نفرون کمتر هیپرتروفی جبرانی. اسکلروز گلومرولی، گاهی اوقات بین هیپرتروفی گلومرولی قابل مشاهده است، تمایل دارند که به شرح زیر است:
① مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو.
② msPGN.
③ کانونی گلومرولونفریت پرولیفراتیو.
④ نفروپاتی غشایی.
⑤ فاصله کانونی و یا سگمنتال گلومرولو.
با توجه به توسعه تدریجی ضایعات در نهایت منجر به بافت کلیه به شدت آسیب دیده، تشکیل انقباض کلیوی end-stage. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!
تلفن: + 86-311-89261580
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: Brightism,گلومرولونفریت مزمن,پاتولوژی ,
:: بازدید از این مطلب : 574
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: